Ποιοι Είμαστε

ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΑΚΚΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Απόφοιτος Εργοθεραπείας Α. Τ.Ε.Ι. Αθηνών. 2016
Μεταπτυχιακό Σεμινάριο στην Αισθητητριακή Ολοκλήρωση S.I. Therapist. 2017-2018

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

  • Κλινική άσκηση στο ΙΑΚ Πετρουπόλεως, ενασχόληση με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με
    διαγνώσεις ΔΕΠΥ, ΔΑΔ, νοητικής υστέρησης και μαθησιακών δυσκολιών. (2010- 2011)
  • Κλινική άσκηση στο ειδικό γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων και στο Εθνικό Ίδρυμα αναπήρων. (2011-2012)
  • Πρακτική άσκηση στο Αττικό νοσοκομείο (ψυχιατρικό και αναπτυξιακό) (2015-2016)
  • Πρακτική άσκηση στο Eθνικό κέντρο αποκατάστασης Αναπήρων. (2016)

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ

  • Παρακολούθηση σεμιναρίων για χειρισμό και δημιουργική απασχόληση ατόμων με ειδικές ανάγκες.2012
  • Διδακτική ενότητα του προγράμματος Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου: “Αναπτυξιακές
    Γλωσσικές Διαταραχές” . 2012
  • Ετήσιο εισαγωγικό σεμινάριο με εκπαίδευση στην Ομαδική Δυναμική και στο Ψυχόδραμα, Ανοιχτό
    Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο, Θεσσαλονίκη. 2012
  • Διδακτική ενότητα του προγράμματος Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου: “Εργαλεία
    ανίχνευσης και διάγνωσης προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς 2012
  • Social Stories. 2013 Εκπαίδευση στις κοινωνικές ιστορίες, στη χρήση αυτών στην αλληλεπίδραση και στην εκπαίδευση παιδιών.
  • Εκπαίδευση στο πρωτόκολλο Willbarger. 2014
  • Σύστημα M.O.R.E. 2016
  • Συμμετοχή στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εργοθεραπείας.2016
    Ο ρόλος του στόματος στην αισθητηριακή ολοκλήρωση και στη στάση σώματος
  • «TEACCH, Βασικά Στοιχεία Δομημένης Εκπαίδευσης», Μάρτιος 2018, Θεσσαλονίκη.
  • Παιδικό Ιχνογράφημα , Παιδιατρικό Θεραπευτήριο ΝΟΗΜΑ 2018
  • Get Permission Approach to feeding. 2023
    Μία προσέγγιση, ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης της σίτισης και μία συλλογή πρακτικών στρατηγικών
    για την υποστήριξη βρεφών και παιδιών που δυσκολεύονται κατά τη διάρκεια του γεύματος.
  • SOS Approach to Feeding. 2023
    Όταν τα παιδιά δε τρώνε: Επιλεκτικότητα έναντι προβληματικής σίτισης. Αξιολόγηση και θεραπεία μέσω
    της Διαδοχικής- Στοματικής-Αισθητηριακής Προσέγγισης.
  • FOODTIME Therapy, Floortime Center USA .2023
    Πρόγραμμα σίτισης βασισμένο στις προσεγγίσεις Floortime και SOS
  • Feeding Lab.2023
    Πρακτικό σεμινάριο σίτισης.
  • Adapted Baby- Led Wearing Approach 2023
  • Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Πρώιμη Παρέμβαση Δ. Μυλώναδης. 2023
  • Μια αισθητηριακή Προσέγγιση στη Δυσπραξία. Δ. Μυλωνάδης 2023
  • Ρυθμικές κινήσεις και αντανακλαστικά. Π. Χαλκίτης. 2024
  • Sherborne developmental movement level 1. 2024

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • Παράλληλη στήριξη σε μαθητή νηπιαγωγείου. ( 2011-2012) Φύλαξη και ανάγνωση μαθητή πρώτης και δευτέρας δημοτικού. (2011-2014)
  • Δημιουργική απασχόληση μαθητών νηπιαγωγείου και δημοτικού, κυρίως στο φάσμα του αυτισμού και ΔΕΠΥ. (2012-2013)
  • Συνεργασία με το κέντρο «Παιχνίδια λόγου και γραφής» , που αναφέρεται σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με ΔΑΔ, ΔΕΠΥ, νοητική υστέρηση και ειδικά σύνδρομα από 2 έως 12 ετών, Περιστέρι Αττικής. (2015-2017)
  • Εξωτερική συνεργάτης του Παιδιατρικού κέντρου ’’Αγωγή λόγου’’, στην περιοχή της Καλαμαριάς. (2017-2019) Αξιολόγηση και λήψη ιστορικού από οικογένειες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, νευρολογικές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες.
    Θέσπιση στοχοθεσίας θεραπευτικής παρέμβασης με στόχο την ομαλότερη ένταξη του παιδιού στο οικογενειακό , σχολικό και κοινωνικό του περιβάλλον.
  • Εξωτερική συνεργάτης του ομίλου <>. (2017-2020)
    Αξιολόγηση και λήψη ιστορικού από οικογένειες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, νευρολογικές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες. Θέσπιση στοχοθεσίας θεραπευτικής παρέμβασης με στόχο την ομαλότερη ένταξη του παιδιού στο
    οικογενειακό , σχολικό και κοινωνικό του περιβάλλον.
  • Εξωτερική συνεργάτης του Θεραπευτηρίου της ΘΕΟΠΕΜΠΤΗΣ ΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ. (2018- 2020) Αξιολόγηση και λήψη ιστορικού από οικογένειες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, νευρολογικές
    διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες. Θέσπιση στοχοθεσίας θεραπευτικής παρέμβασης με στόχο την ομαλότερη ένταξη του παιδιού στο οικογενειακό , σχολικό και κοινωνικό του περιβάλλον..
  • Εξωτερική συνεργάτης ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. (2019-2020)
    Ως εκπαιδευτικός στην ειδικότητα Βοηθών Εργοθεραπείας.
  • Συνεργασία με το κέντρο ΑΜΕΑ <<Ο ΣΩΤΗΡ>>. (2018-2020)
    Αξιολόγηση και λήψη ιστορικού από οικογένειες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, νευρολογικές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες. Θέσπιση στοχοθεσίας θεραπευτικής παρέμβασης με στόχο την ομαλότερη ένταξη του παιδιού στο
    οικογενειακό , σχολικό και κοινωνικό του περιβάλλον.
    Συντονισμός και εποπτεία διεπιστημονικής ομάδας.
    Συντονισμός παροχής δραστηριοτήτων δημιουργικής απασχόλησης και δραστηριοτήτων καθημερινής ζωής.
  • Εισηγήτρια σε σεμινάρια δια βίου εκπαίδευσης του φορέα <<Ο ΣΩΤΗΡ>>, με θεματολογία
    <<ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ>> ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ» (2019-2020)
  • Εξωτερική συνεργάτης του κέντρου Λόγος και Έργο, Μουδανιά (2020- έως τώρα) Αξιολόγηση και λήψη ιστορικού από οικογένειες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, νευρολογικές
    διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες.
    Θέσπιση στοχοθεσίας θεραπευτικής παρέμβασης με στόχο την ομαλότερη ένταξη του παιδιού στο οικογενειακό , σχολικό και κοινωνικό του περιβάλλον. Συντονισμός και εποπτεία διεπιστημονικής ομάδας.
  • Εξωτερική συνεργάτης του κέντρου ΦΩΝΗ, Κάτω Τούμπα (2020- έως τώρα) Αξιολόγηση και λήψη ιστορικού από οικογένειες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, νευρολογικές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες. Θέσπιση στοχοθεσίας θεραπευτικής παρέμβασης με στόχο την ομαλότερη ένταξη του παιδιού στο
    οικογενειακό , σχολικό και κοινωνικό του περιβάλλον. Συντονισμός και εποπτεία διεπιστημονικής ομάδας.

ΓΛΩΣΣΕΣ
Αγγλικά- Επίπεδο Advanced
Γερμανικά- Επίπεδο Mittelstuffe

ΛΟΙΠΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
Άριστη γνώση προγραμμάτων Microsoft office

ΣΧΟΛΙΑ
Εργάζομαι και εκπαιδεύομαι στο κλάδο της αναπηρίας από το 2012, κατά τη διάρκεια αυτή έχω συνεργασθεί με ενήλικες και παιδιά με ψυχικές διαταραχές , αναπτυξιακές διαταραχές , νευρολογικές διαταραχές καθώς και άτομα από λοιπές ευπαθείς κοινωνικές ομάδες διαφορών πολιτισμικών υπόβαθρων. Επιπλέον , έχω συνεργασθεί με οικογένειες παιδιών τα οποία προέρχονται από κακοποιητικά περιβάλλοντα καθώς και με παιδιά από ΜΚΟ????
Η συνεργασία μου με τους παραπάνω περιελάβανε τη λήψη ιστορικού και αξιολόγηση με σταθμισμένα αξιολογητικά εργαλεία, τη θέσπιση θεραπευτικού προγράμματος σε συνεργασία με την οικογένεια, το σχολικό περιβάλλον και τον αρμόδιο ιατρό παιδονευρολόγο ή παιδοψυψολόγο. Το θεραπευτικό πρόγραμμα απαρτιζόταν από θεραπευτικές προσεγγίσεις που αφορούν την ομαλότερη προσέγγιση, επικοινωνία και αλληλεπίδραση με το παιδί , όπως το πρόγραμμα “TEACH”. Επιπλέον , μετείχα στη διεξαγωγή τρίμηνων
διεπιστημονικών ομάδων με τους υπόλοιπους θεραπευτές του κάθε παιδιού ( ψυχολόγο, λογοθεραπευτή ) και ήμουν υπεύθυνη του συντονισμού και της εποπτείας των λοιπών εργοθεραπευτών στα πλαίσια με τα οποία συνεργαζόμουν. Στις συνεργασίες μου αποζητώ επαγγελματική ακεραιότητα και καλή συνεργασία ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα προς το θεραπευόμενο. Από μέρους μου, προσφέρω υπευθυνότητα,συνεργατικότητα, ομαδικότητα και καλή επικοινωνιακή ικανότητα.

 

 

 

Ονομάζομαι Καγιόγλου Αναστασία και είμαι λογοθεραπεύτρια με πτυχίο από το Queen Margaret University, μέσω του Μητροπολιτικού Κολλεγίου. Έχω εξειδικευτεί στη χρήση του θεραπευτικού εργαλείου PECS και έχω αποκτήσει πολύτιμη εμπειρία μέσα από την κλινική μου άσκηση τόσο σε κέντρο αποκατάστασης με ενήλικες όσο και σε κέντρα λογοθεραπείας με παιδιά.

Έχω εργαστεί με πληθώρα περιστατικών, όπως καθυστέρηση λόγου και ομιλίας, διαταραχές άρθρωσης και φωνολογίας, τραυλισμό, δυσκολίες επικοινωνίας στο φάσμα του αυτισμού, νευρολογικές διαταραχές , μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές σίτισης.

Αγαπώ βαθιά το επάγγελμά μου και πιστεύω ότι η θεραπεία πρέπει να είναι όχι μόνο αποτελεσματική αλλά και ευχάριστη, ιδιαίτερα για τα παιδιά. Γι’ αυτό, προσπαθώ κάθε συνεδρία να είναι μια θετική και διασκεδαστική εμπειρία, δημιουργώντας ένα περιβάλλον στο οποίο το παιδί νιώθει άνετα να εξερευνήσει και να αναπτύξει τις ικανότητές του.

Αυτήν την περίοδο, εμπλουτίζω τις γνώσεις μου στον τομέα της σίτισης, ώστε να μπορώ να παρέχω ακόμα πιο ολοκληρωμένη υποστήριξη στα παιδιά και στις οικογένειές τους.

Στόχος μου είναι να βοηθώ κάθε παιδί να αναπτύξει τις επικοινωνιακές του δεξιότητες μέσα από το παιχνίδι, ώστε να χτίσει αυτοπεποίθηση και να κατακτήσει τον κόσμο της επικοινωνίας με τον δικό του μοναδικό τρόπο.